הסכם תפעול את האינטרנט של העיר

עופר ויסגלס הגיש את בקשת המידע הזו אל עיריית חיפה

הבקשה נענתה באופן חלקי.

מאת: עופר ויסגלס

1 בפברואר, 2016

מאת: עופר ויסגלס

14 בינואר, 2016

לכבוד הממונה על חוק חופש המידע בעיריית קריית אונו,

בהתאם לסעיף 7 לחוק חופש המידע, התשנ"ח-1998 הריני לפנות אליכם
כדלקמן:

אבקש לקבל את כל המידה הקשור להקמת ותחזוקת אתר האינטרנט של העירייה
www.haifa.muni.il/

על פי מיטב ידיעתנו ישנה התקשרות מלבד חברת דורנט שהקימה את האתר

אבקש לדעת מה כוללת ההתקשרות
האם היה מכרז
מה תאריך ההתקשרות הראשוני ועד מתי התאריך התקשרות
מה התשלום החודשי
מי החברה ומה היכולות האינטרנטיות שלה

מה עושה החברה ועל מה היא אחראית

איזה שינויים החברה עשתה באתר בחודשים האחרונים

הסדנא לידע ציבורי (ע״ר) פטורה מתשלום אגרה לפי תקנות חופש המידע
(אגרות) התשנ״ט - 1999.

בתודה מראש על טיפולכם המסור בבקשה זו,

הסדנא לידע ציבורי, ע.ר. 580536878, ת.ד. 52033, תל אביב

קישור לכאן

מאת: זוסמן רות
עיריית חיפה

7 במרץ, 2016


Attachment image001.jpg
4K Download


למר עופר וייסגלס שלום רב,

תודה לך על פנייתך, שהגיעה ביום 2.2.16  ונרשמה כבקשה למידע מס' 27/16.

מברור שנערך עם אגף מיחשוב עלה כדלקמן:

ההתקשרות כוללת שירות תחזוקה ותיקונים לאתר האינטרנט העירוני ולפורטל הפנימי
+ שירות אחזקה אפליקטיבי לשרתי האינטרנט היושבים בחוות השרתים בנטויז'ן.

התחזוקה כוללת את האתר האינטרנט העירוני והפורטל הפנימי בשוטף, ובאחריותה
לגרום לתפעולו באופן רציף ותקין לאורך כל  ימות השנה וכל שעות היממה, וללא
תקלות ולנקוט בכל האמצעים הדרושים לתחזק  את  אתר האינטרנט העירוני והפורטל
הפנימי באופן יעיל על כל מרכיביה ללא יוצא מן הכלל ועל פי נתוני היצרן
ולשביעות רצונה של  העירייה .

לא היה מכרז אלא  שדרוג מערכת בשנת 2009 למערכת share point 2007.

בשנת 2009 האתר שודרג ע"י חברת ONE1   והייתה תחזוקה ללא עלות כספית עד
ל30.4.2010. תאריך ההתקשרות הראשוני היה  ב1.5.2010 ועד 30.4.2013. מדובר
בחוזה תחזוקה.

ההתקשרות כיום היא שנתית, ומסתיימת ב- 30.4.2016.

לגבי התשלום החודשי, מדובר במידע מסחרי של צד ג' ורק בכפוף לקבלת אישור צד ג'
נוכל למסור המידע, במידה ואכן יידרש.

One1 הינה קבוצת ה-IT , הצומחת ביותר בישראל ( על פי תוצאות סקר STKI). חברה
ציבורית עם מחזור שנתי מעל 1 מיליארד ₪.

החברה מעניקה פתרונות מחשוב מקצה לקצה (One1 in a box), החל מתשתיות חומרה
ועד לפתרונות תוכנה מתקדמים. One1 מספקת פתרונות מקצועיים במגוון תחומים ל
1500 לקוחות ממגזרי המשק השונים: בנקאות, פיננסים, היי-טק, אנרגיה, תשתיות,
חינוך, תעשייה, טלקום, מדיה, תיירות מגזר ציבורי ועוד.

השינויים שביצעה החברה בחודשים האחרונים :

  -  פיתוח בדף הבית: הוספה לחלק התחתון של דף הבית רשימה של באנרים וקישורם
לאתרים.

  -  החברה החליפה את התמונות המתחלפות בדף הבית - למגזין תרבות חיפאי,
וביצעה קישורים לאתר בשפה הערבית ולאתר בשפה האנגלית.

לשירותך תמיד,

 

בברכה,

 

רותי זוסמן                                        

ממונה ארגון ויישום חוק חופש המידע                     

אגף שירות ופניות הציבור

טל'  04-8356817  פקס: 04-8356440

 

                                     

[1]תיאור: C:\Users\ruthis.HAIFA\Desktop\iriat haifa.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

References

Visible links

קישור לכאן

דברים שניתן לעשות עם הבקשה

כולם –
רק עיריית חיפה –

עקבו אחר הבקשה

עוקב אחר הבקשה הזו אדם אחד

פוגעני? לא מתאים?

בקשות למידע אישי ובקשות מטרידות אינן קבילות לפי החלטת הממשלה (למידע נוסף).

אם אתם סבורים כי יש להסתיר או להסיר בקשה זו, אנא דווחו למנהלי האתר.

שתפו את הידע שקיבלתם

בקשות דומות

בקשות דומות נוספות

פירוט היסטוריית אירועים

האם אתם הבעלים של זכויות יוצרים מסחריות על עמוד זה?